Sambil-sambil tu...

Gambar nie RKA ambik masa on the way balik bercuti ke Kuching bersama family tahun lepas... Warna air yang berbeza-beza.. 9 tasiks 9 warnas...!
Hebat ALLAH kan...?
.
.
Assalamu'alaikum wbh...
.
Dalam diam-diam, dari sehari ke sehari RKA tengok banyak jugak saudara-mara, sahabat dan rakan blogger yang berkunjung ke blog RKA nie. RKA rasa ini penangan Peraduan Menulis Karangan (klik sini) anjuran Kakcik Seroja la nie... Apapun, terimakasih RKA ucapkan kepada semua yang sudi bertandang... Dan terimakasih banyak kepada Kakcik Seroja atas hadiah yang dikirimkan...
.
RKA minta maaf sebab sejak kebelakangan nie RKA agak kurang menjengah blog sendiri apatah lagi blog sahabat yang lain... Nak kata sibuk sangat tak jugak. Nak kata tak sibuk, nampak macam sibuk...
.
Kepada semua yang singgah ke sini tapi tak jumpa entry baru... Sambil-sambil menunggu tu sila-silalah bukak blog rakan-rakan RKA di bawah nie ya...
.
.
Kalau ada nama-nama yang tertinggal RKA minta maaf - insyaALLAH dikesempatan lain akan RKA masukkan...
.
.
.

6 comments:

kakcik said...

Assalamu'alaikum RKA...

InsyaAllah, andainya berkesempatan kakcik akan menjengah2 juga ke sini. :)

Abd Razak said...

السلم عليكم ورحمة الله

Moga saudara sihat hendaknya serta sentiasa dalam rahmat kasih sayang~Nya..

Balik cuti ke Kuching tu ke rumah mertua ker...maaf mungkin saya silap perkiraan. Hanya pergi bercuti ke Kuching erk!

Abi Al-Baihaqi (RKA) said...

Wa'alaikumussalam Kakcik, semoga kakcik sihat selalu...

Terimakasih kakcik... singgah-singgahlah selalu insyaALLAH saya juga akan ke berkunjung ke blog kakcik jika berkesempatan...

terimakasih banyak kakcik Seroja...

Abi Al-Baihaqi (RKA) said...

Wa'alaikumussalam ustaz, terimakasih atas doanya, doa yang sama juga untuk ustaz sekeluarga...amin...

Bercuti makan angin ustaz, sempena hari lahir zaujah ana... zaujah ana orang Kodah... ana orang Johor... pembuka dan penutup highway PLUS...hehee

terimakasih banyak ustaz...

Citarasa Rinduan said...

Assalamualaikum RKA...
pertama kali singgah sini, hati dah tertawan..
moga ukhwah kita berpanjangan...

dan, baru perasan untuk kontest kakcik, RKA ada kreativiti tersendiri...

salam ukhwah sahabat

Abi Al-Baihaqi (RKA) said...

Assalamu'alaikum Citarasa Rinduan... semoga sihat selalu...

Terimakasih kerana sudi singgah ke rkainstinct...

salam ukhwah dari rka...

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 RKA instinct |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.